Χρειάζεστε βοήθεια?
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Αντιμετώπιση προβλημάτων
- Ερώτηση24 Ιουνίου 2024
Τι πρέπει να κάνω αν εμφανίση μπλε οθόνη στην οθόνη της V®350 ή V®500 Connect;
- Ερώτηση13 Ιουνίου 2024
Τι πρέπει να κάνω εάν η θυροτηλεόρασή μου με βίντεο εμφανίζεται συχνά μη διαθέσιμη στην εφαρμογή;
- Ερώτηση17 Ιουνίου 2024
Τι πρέπει να κάνω αν με την V®350 ή V®500 Connect αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Αυτό το δίκτυο Wi-Fi δεν βρέθηκε";
- Ερώτηση17 Ιουνίου 2024
Τι πρέπει να κάνω αν εμφανιστεί το μήνυμα: "Ένα πρόβλημα εμποδίζει την εγκατάσταση της θυροτηλεόρασης βίντεο";
- Ερώτηση17 Ιουνίου 2024
Τι πρέπει να κάνω αν αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Το smartphone σας απέτυχε να επικοινωνήσει με το συνδεδεμένο θυροτηλέφωνο βίντεο";
- Ερώτηση17 Ιουνίου 2024
Τι πρέπει να κάνω αν με την V®350 ή V®500 Connect αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Δεν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο";
- Ερώτηση17 Ιουνίου 2024
Τι πρέπει να κάνω αν με την V®350 ή V®500 Connect αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Λανθασμένος κωδικός πρόσβασης";
- Ερώτηση17 Ιουνίου 2024
Τι πρέπει να κάνω αν με την V®350 ή V®500 Connect εμφανιστεί το μήνυμα: "Αναπάντεχο σφάλμα";
- Ερώτηση14 Ιουνίου 2024
Τι πρέπει να κάνετε αν παρατηρήσετε τρεμοπαίξιμο κατά τη λειτουργία της V®350 ή της V®350 / V®500 Connect;
- Ερώτηση17 Ιουνίου 2024
Τι πρέπει να κάνω αν αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Η εγκατάσταση του θυροτηλεφώνου βίντεο απέτυχε";