Χρειάζεστε βοήθεια?
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Αντιμετώπιση προβλημάτων
- Ερώτηση19 Ιουνίου 2024
Γιατί το TaHoma Switch δεν αναβοσβήνει μπλε στην αρχή της διαδικασίας εγκατάστασης;
- Ερώτηση11 Ιουνίου 2024
Γιατί το TaHoma Switch δεν εντοπίζεται κατά την εγκατάσταση ή δεν συνδέεται σε δίκτυο Wi-Fi;
- Ερώτηση14 Μαΐου 2024
Τι πρέπει να κάνω εάν εμφανίσω μπλε οθόνη στην οθόνη του θυροτηλεφώνου βίντεο με τη μονάδα συνδεσιμότητας;
- Ερώτηση16 Ιουλίου 2024
Τι πρέπει να κάνω εάν το TaHoma®/TaHoma® switch ή το Connectivity Kit ανάβει με κόκκινο χρώμα;
- Ερώτηση6 Ιουνίου 2024
Τι μπορώ να κάνω, αν το TaHoma® μου δεν βρίσκει τα μοτέρ κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας;
- Ερώτηση6 Ιουνίου 2024
Τι πρέπει να κάνω εάν δεν έλαβα τον σύνδεσμο ενεργοποίησης κατά την εγγραφή του TaHoma®;
- Ερώτηση24 Μαΐου 2024
Πώς να επιλέξετε τη συσκευή οικιακού αυτοματισμού που σας ταιριάζει;
- Ερώτηση16 Ιουλίου 2024
Τι μπορώ να κάνω εάν το TaHoma®, TaHoma® Switch, TaHoma® DIN-RAIL ή το Connectivity Kit είναι εκτός λειτουργίας;
- Ερώτηση6 Ιουνίου 2024
Γιατί το TaHoma® μου λάμπει κόκκινο;
- Ερώτηση14 Μαΐου 2024
Πόσο ασφαλές είναι το TaHoma®;