Πώς μπορώ να επισκευάσω το ενσύρματο μοτέρ του ρολού μου;
Για τη διάγνωση της βλάβης σε ένα ενσύρματο μοτέρ ρολού απαιτούνται διάφορες προκαταρκτικές δοκιμές:
- Ελέγξτε ότι δεν υπάρχουν μηχανικά μπλοκαρίσματα που εμποδίζουν την περιέλιξη ή το ξετύλιγμα του πανέλου του ρολού από το περίβλημα ή τους ολισθητήρες.
- Ελέγξτε ότι η κουρτίνα του ρολού είναι σωστά στερεωμένη στο σωλήνα περιέλιξης στο περίβλημα.
- Εάν το μοτέρ είναι μπλοκαρισμένο, πρέπει να ελέγξετε ότι η παροχή ρεύματος είναι ενεργοποιημένη.
- Προσπαθήστε να το επαναπρογραμματίσετε και να ρυθμίσετε τα όρια τερματισμού, ανάλογα με το μοντέλο: ILMO, IPSO, άλλα
Εάν το πρόβλημα παραμένει μετά από όλες αυτές τις δοκιμές, ο κινητήρας μπορεί πράγματι να είναι ελαττωματικός.
Οι ασύρματοι κινητήρες ρολών Somfy είναι εγγυημένοι:
- 3 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς, για τα κιτ MS100 και MS200.
- 5 έτη από την ημερομηνία κατασκευής για άλλα μοντέλα μοτέρ.
Εάν το μοτέρ σας εξακολουθεί να καλύπτεται από την εγγύηση για ένα κιτ MS100 ή MS200, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας θέτοντας την ερώτησή σας στο φόρουμ μας, δίνοντας όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη βλάβη που διαπιστώθηκε, τις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν και τα αποτελέσματα που προέκυψαν.
Για κινητήρες εκτός των κιτ MS100 ή MS200, που βρίσκονται ακόμα στην περίοδο εγγύησης, ο εγκαταστάτης ή ο αντιπρόσωπος σας είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών.
Εάν το μοντέλο του κινητήρα σας δεν πωλείται πλέον, μπορείτε να ζητήσετε την κατ' οίκον επίσκεψη ενός επαγγελματία χρησιμοποιώντας την υπηρεσία SOMFY ASSISTANCE (το κόστος κλήσης και εργασίας θα είναι δική σας ευθύνη).
Εάν ο κινητήρας δεν καλύπτεται πλέον από την εγγύηση, θα πρέπει να τον αντικαταστήσετε.