Πώς μπορώ να επισκευάσω τον ασύρματο κινητήρα του ρολού μου;
Απαιτούνται διάφορες προκαταρκτικές δοκιμές για τη διάγνωση της βλάβης σε έναν ασύρματο ηλεκτρικό κινητήρα ρολού:
- Ελέγξτε ότι δεν υπάρχουν μηχανικά μπλοκαρίσματα που εμποδίζουν την περιέλιξη ή το ξετύλιγμα του πάνελ του ρολού από το περίβλημα ή τους ολισθητήρες.
- Ελέγξτε ότι ο πίνακας του ρολού είναι σωστά στερεωμένος στο σωλήνα περιέλιξης του περιβλήματος.
- Εάν το μοτέρ είναι μπλοκαρισμένο, πρέπει να ελέγξετε ότι η παροχή ρεύματος είναι ενεργοποιημένη.
- Προσπαθήστε να επαναφέρετε το μοτέρ και να το επαναπρογραμματίσετε.
Εάν το πρόβλημα παραμένει μετά από όλες αυτές τις δοκιμές, το μοτέρ μπορεί πράγματι να είναι ελαττωματικό.
Οι ασύρματοι κινητήρες ρολών Somfy είναι εγγυημένοι:
- 3 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς, για τα κιτ RMS και Roller-Drive.
- 5 έτη από την ημερομηνία κατασκευής για άλλα μοντέλα μοτέρ.
Εάν το μοτέρ σας εξακολουθεί να καλύπτεται από την εγγύηση για ένα κιτ RMS ή Roller-Drive.
Για τους κινητήρες εκτός των κιτ RMS ή Roller-Drive, που βρίσκονται ακόμα στην περίοδο εγγύησης, ο εγκαταστάτης ή ο αντιπρόσωπος σας είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών.
Εάν το μοντέλο του κινητήρα σας δεν πωλείται πλέον, μπορείτε να ζητήσετε την κατ' οίκον επίσκεψη ενός επαγγελματία χρησιμοποιώντας την υπηρεσία SOMFY ASSISTANCE.
Εάν το μοτέρ δεν καλύπτεται πλέον από την εγγύηση, θα πρέπει να το αντικαταστήσετε.