Γιατί δεν λαμβάνω κάθε ειδοποίηση;
Υπάρχουν διαφορετικές ομάδες χρηστών και σε κάθε μία από αυτές μπορούν να δοθούν διαφορετικά δικαιώματα στο σύστημά σας. Ανάλογα με την ομάδα στην οποία ανήκει ένας χρήστης, δεν θα λαμβάνει απαραίτητα κάθε ειδοποίηση (push/e-mail/κειμενικά μηνύματα).
1. Ποιος λαμβάνει ειδοποιήσεις;
Οι ιδιοκτήτες λαμβάνουν όλες τις ειδοποιήσεις- είναι επίσης οι μόνοι που λαμβάνουν μηνύματα κειμένου στις πιο επείγουσες καταστάσεις (απόπειρες διάρρηξης και ειδοποιήσεις κινδύνου) τα μέλη της ομάδας Οικογένεια και φίλοι λαμβάνουν ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης (απόπειρες διάρρηξης και ειδοποιήσεις κινδύνου) οι επισκέπτες δεν λαμβάνουν ειδοποιήσεις, εκτός αν ανήκουν επίσης στην ομάδα Οικογένεια και φίλοι Τα παιδιά και τα μέλη της ομάδας Γείτονες δεν λαμβάνουν καμία ειδοποίηση
2. Εξουσιοδότηση από την εφαρμογή Somfy Protect
Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του smartphone σας για να δείτε αν έχετε πράγματι εξουσιοδοτήσει την εφαρμογή Somfy Protect να σας στέλνει ειδοποιήσεις.
3. Λήψη μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Εκτός από τις ειδοποιήσεις push που αποστέλλονται στο smartphone σας, ορισμένες ειδοποιήσεις αποστέλλονται και μέσω e-mail. Ελέγξτε τα ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να δείτε αν έχουν σταλεί εκεί ειδοποιήσεις από το σύστημά σας.
4. Λήψη μηνυμάτων κειμένου
Μόνο οι ιδιοκτήτες λαμβάνουν ειδοποιήσεις μέσω γραπτών μηνυμάτων μετά από 20 δευτερόλεπτα από την ενεργοποίηση της σειρήνας. Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας για να βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός τηλεφώνου σας είναι σωστός, αν ποτέ δεν λαμβάνετε αυτά τα μηνύματα κειμένου.